Reklamace

Časté dotazy

  • Co znamená odstoupení od smlouvy ve 14 dnech?

Koupili jste si zboží a po jeho doručení jste zjistili, že Vám nevyhovuje, nesplňuje Vaše očekávání nebo jste si prostě koupi rozmysleli? Ze zákona máte v takovém případě právo vrátit zboží ve lhůtě 14 dní od doručení. Zákazník souhlasí, že s ohledem na povahu zboží nemusí být brán zřetel na skutečnost, že nereklamoval zjevné vady zboží při jeho předání (např. při poškození ochranného obalu).


  • Na které zboží se nevztahuje možnost odstoupení ve 14 dnech?

Odstoupit od smlouvy ve 14 dnech není možné v případě, že kupujícím není spotřebitel, tedy v případě nákupu podnikatelem - fyzickou osobou nebo jakoukoliv právnickou osobou. Spotřebitel dále není oprávněn od smlouvy odstoupit v případě zakoupeného software, který má rozpečetěný obal, pořízení digitálního obsahu, který je poskytován bez hmotného nosiče, zboží upraveného dle přání zákazníka, poškozené zboží či zboží, které je z hygienických důvodů zabaleno v jednorázovém obalu a již jej není možné v neporušeném obalu vrátit.


  • Zboží mi bylo doručeno poškozené, co s tím?

Pokud je přepravní obal zásilky jakkoli zjevně poškozen máte právo zásilku nepřijmout. Ať už se rozhodnete jakkoliv, sepište na místě s řidičem zápis o škode do přepravního protokolu a pokud možno, pořiďte fotodokumentaci balení. V případě, že je přepravní obal neporušený, ale zboží po rozbalení je poškozené, pořiďte prosím fotodokumentaci balení, včetně obalového materiálu a samotného zboží a obraťte se na naši zákaznickou podporu na: podpora@ambiq.cz


  • Převzali jste poškozenou zásilku a poškození zjistili až po odjezdu přepravce?

Česká pošta

Zásilku reklamujte nejpozději následující pracovní den na pobočce České pošty.Vezměte si kompletní balení zásilky, fakturu a občanský průkaz. Na poště s Vámi sepíší zápis o škodě a uplatnění nároku náhrady škody (dle podmínek České pošty se po přijetí zásilky stává zákazník majitelem zásilky). Vyjádření o výsledku reklamačního řízení řeší pošta přímo s Vámi. V případě nesplnění včasného nahlášení škody se zákazník vystavuje riziku zamítnutí reklamace.

Geis Parcel CZ

v Je nutné, abyste škodu nahlásili nejpozději do 2 pracovních dnů písemně na: podpora@ambiq.cz . Zaslaný e-mail musí obsahovat: fakturu nebo dodací list, číslo zásilky, popis škody a fotodokumentaci poškození. V případě nesplnění včasného nahlášení škody se zákazník vystavuje riziku zamítnutí reklamace.

Comgate premium kurýr

Je nutné, abyste škodu nahlásili nejpozději do 2 pracovních dnů písemně na: podpora@ambiq.cz . Zaslaný e-mail musí obsahovat: fakturu nebo dodací list, číslo zásilky, popis škody a fotodokumentaci poškození. V případě nesplnění včasného nahlášení škody se zákazník vystavuje riziku zamítnutí reklamace.

Zásilkovna

Příjemce, či osoba oprávněná jednat za Příjemce, v okamžiku převzetí Zásilku prohlédne a při zřejmých a na obalu Zásilky znatelných poškozeních, tato poškození a ztráty oznámí Zasílateli. Ve chvíli, kdy Zásilka opustí výdejní místo, nelze uplatnit jakoukoli odpovědnost za škodu. O rozsahu poškození nebo ztrátě obsahu Zásilky musí být ihned při zjištění škody písemně informován Zasílatel. Další manipulace s poškozenou Zásilkou musí být provedena v souladu s pokyny Zasílatele

Reklamace produktu

  • Jak dlouho trvá vyřízení reklamace

- V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od Vás veškeré podklady. Většinou však zvládneme vyřízení rychleji.

- V případě reklamace kupujícím, který není spotřebitelem, jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody.


  • Co je potřeba doložit k reklamovanému zboží

- K reklamaci je nutné doložit kopii nákupního dokladu. Dále doporučujeme zboží odeslat s příslušenstvím dle charakteru vady. Nejste-li si jistí, kontaktujte reklamační oddělení emailem na podpora@ambiq.cz kde Vám poradíme, jaké příslušenství k reklamovanému zboží přibalit. Důležité je přiložit průvodní dopis s popisem vady.

- K reklamaci prosím přiložte příslušenství k produktu.


  • Kde mám reklamaci uplatnit

- V případě jakýchkoliv problémů se na nás neváhejte obrátit na podpora@ambiq.cz, kde vám navrhneme nejvhodnější řešení.

- Zboží je možné reklamovat odesláním spolu s formulářem na adresu:

Ambiq.cz

Kosmonautů 240

Pardubice – Polabiny II

53009

Osobní doručení prozatím není možné

  • Formulář pro uplatnění reklamace je dostupný ZDE

Vrácení produktu

  • Co znamená odstoupení od smlouvy ve 14 dnech?

Koupili jste si zboží a po jeho doručení jste zjistili, že Vám nevyhovuje, nesplňuje Vaše očekávání nebo jste si prostě koupi rozmysleli? Ze zákona máte v takovém případě právo vrátit zboží ve lhůtě 14 dní od doručení. Zákazník souhlasí, že s ohledem na povahu zboží nemusí být brán zřetel na skutečnost, že nereklamoval zjevné vady zboží při jeho předání (např. při poškození ochranného obalu).


  • Na které zboží se nevztahuje možnost odstoupení ve 14 dnech?

Odstoupit od smlouvy ve 14 dnech není možné v případě, že kupujícím není spotřebitel, tedy v případě nákupu podnikatelem - fyzickou osobou nebo jakoukoliv právnickou osobou. Spotřebitel dále není oprávněn od smlouvy odstoupit v případě zakoupeného software, který má rozpečetěný obal, pořízení digitálního obsahu, který je poskytován bez hmotného nosiče, zboží upraveného dle přání zákazníka, poškozené zboží či zboží, které je z hygienických důvodů zabaleno v jednorázovém obalu a již jej není možné v neporušeném obalu vrátit.


  • Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech od nákupu

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy je dostupný ZDE.

Upravte podle vašich iniciálů, vytiskněte a formulář spolu se zbožím zašlete na adresu:

Ambiq.cz

Kosmonautů 240

Pardubice - Polabiny II

53009


  • Kdy a jak dostanu peníze zpět?

Ze zákona jsme povinni peníze vyplatit do 14 dnů ode dne Vašeho odstoupení od smlouvy, vždy však ne dříve než po doručení zboží zpět k nám. Peníze poté zasíláme bezhotovostně převodem na Váš bankovní účet.